Kundeservice

Kundeservice

Vi tror på, at online bogshopping skal være en effektiv men også personlig oplevelse. Derfor kan vi assistere dig i dit køb lige fra bestilling i webshop til betaling og levering. Du kan kontakte os på tlf. 3311 1900 eller på mail: [email protected]. Søger du en specifik medarbejder, kan du hoppe over på vores kontakt-side HER.

Ring til os: mandag-fredag 9-16.
Kontakt uden for åbningstid: Benyt vores online chat nederst i venstre hjørne eller send os en mail. Vi svarer tilbage på emails indenfor 3 hverdage.

Tryg e-handel

Når du handler hos os, kan du være sikker på, at vi tager ansvaret for selve betalingskort-transaktionen og dine varer – helt indtil de er leveret, samt kundeservice, reklamation og alle andre faktorer i forbindelse med online-handlen. Vi yder desuden 14 dages reklamation på alle vores varer.

Bestilling, levering og betaling

Vi leverer inden for 2-6 hverdage afhængigt af, om varen er på lager, og der er altid fri fragt ved køb af bøger over 500,- kr. Hos Dagens Bog kan du betale med: Dankort, Mobile Pay, E-Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, JCB og American Express. Ønsker du at benytte EAN fakturering, så send os en mail på [email protected], så finder vi ud af det. Vi tager intet kort- eller MobilePay gebyr!
Du handler altid trygt og med sikkerhed for dine oplysninger og din betaling her hos os!

Vi glæder os til at hjælpe med dit næste bogkøb.